Září 2014

Královny a králové Ravenie

7. září 2014 v 12:05

V seceském Chrámu období leží na stole čtyři žezla. Každé z těch žezel představuje jedno z ročních období. A každý rok se pro všechna ta žezla najde vhodný opatrovník. Žezla si své opatrovníky hledají samy, podvědomou silou to ony vybrané jedince táhne do Chrámu a pokud si žezlo doopravdy vybralo je, přiletí k nim a vsune se jim do ruky. Z těch čtyř vybraných bytostí (může to být člověk, víla, mořská panna i waron) se stanou Obdobní králové/ královny. Tito čtyři králové/ královny mají za úkol po celý rok měnit roční období, aby se "nezaseklo" nebo aby nebyla po celý rok třeba zima nebo jenom léto. S tímto úkolem se jim všem dostane taky nové moci. Např.: pokud se z víly stala Podzimní královna, kromě křídle jí naroste i ocas (jako u mořských panen, který si stejně jako ony budou umět nechat zmizet). Mořským panám se zase dostane křídel, lidem křídel i ocasů a waronům také ocasy. Tuto úlohu mají královny/ králové na jeden rok, poté se zvolí noví králové/královny, ale i tak těm starým jejich získané ocasy/křídla zůstanou, jen nebudou měnit roční období.

Jak se mění roční období:

V určitou dobu (např.: když se má měnit zima na jaro) svolá královna Ariana všechny krále a královny období do Biantraxu 100 kilometrů za Secesou (tam musí všichni letět po svých, protože je to znepřístupněné místo, kam se nedostanete kapslemi nebo vzdušnou lodí), kde určitá Obdobní královna/král změní roční období, přičemž mu ti zbylí tři dodají potřebnou sílu k provedení kouzla.


Kromě Obdobních králů a královen také existují výše postavení Hlavní královny a králové. Tyto bytosti zastupují v Ravenii rasy, je Královna víl a waronů (nyní královna Ariana), Královna mořských panen Rhonea a Král lidí Christian. Tito králové a královny panují své rase, ale také společně vládnou celé Ravenii, ale zase nejde, aby Královna mořských panen vládla vílám a waronům apod. královský titul je dědičný, tudíž se nemůže např. Královnou víl stát nějaká knihovnice. Pokud nemá král/královna svého dědice, nového panovníka si zvolí lid.



Doba a technika

7. září 2014 v 1:50

Nacházíme se v době, kerá nejde přirovnat k žádné z lidských dějin. Je to moderní, ale zároveň se tu nachází i pár prvků středověku. Máme tu technologii, správnou hygienu a moderní léčitelství. Středověké prvky se objevují zejména v módě a architektuře. Téměř o každém obyvatelovi Ravenie se dá říct, že má základní vzdělání a téměř 60% má vystudovanou Akademii magie v Secese. Jídlo je velmi různorodé a rozmanité, jí se zde pochoutky od vodního království až po seceské tradiční jídla.

Technologie je pokročilá, spoustu let už se v Ravenii používají převážecí kapsle, které spojují všechna velká města. Kapsle vypadají následovně: Oválná plechová kapsle pro maximálně 5 osob, která jede v podzemním tunelu neuvěřitelnou rychlostí. Staly se proto nejvyužívanějím dopravním prostředkem dokonce i pro víly, které usoudily, že to bude lepší než letět po svých. Existují také komunikátory, starší obdoba mobilních telefonů, a vyhledávače- obdoba počítáčů. Dále jsou další technologické vychytávky používající se na všechno.

Ženy obvykle nosí šaty, ale pokud mají nějakou fyzicky náročnou práci, nosí i kalhoty a haleny (samozřejmě že šaty nutností nejsou). Muži nosí cokoliv, co se nabídne. Kožené nebo pytlovité kalhoty, košile nebo vesty apod. (nezapomínejte, že pokud nemáte moc peněz, nemůžete si koupit drahé šatstvo).


Měna v Ravenii

7. září 2014 v 1:21


Kromě informací o penězích Vás chceme také upozornit, že každý z Vás si za své peníze ručí sám (počet na registraci napište do sekce INVENTÁŘ). Chceme dodat, že nějaká chudá osoba pochopitelně nemůže mít spoustu peněz. Pokud si chcete nějaké vydělat, samozřejmě musíte jít do práce, kterou si sami zvolíte.

Raveniiská měna:

1 Verr= 100 Err
1 Err= 100 Gerrů

Orientační tabulka cen:

Chleba: 70 Gerrů
Oblečení: přibližně 20 Errů
Malé přístroje (komunikátor, vyhledávač atd.): přibližně 1 Verr

Ceny jsou jen pro představu, v různých obchodech se mohou lišit.

Hraní v herních fórech

6. září 2014 v 20:08

Volné hraní znamená, že postavy si příběh vymýšlejí sami, určují, co udělají apod. Samozřejmě se hraje na herních fórech. Někdy se ale stane, že Vám do příběhu zasáhne Vypravěč.

Nina:
Nina si sedla pod strom a rozhlížela se okolo. Když si krajinu dostatečně vtiskla do paměti, vyndala ze své kožené brašny po prababbičce svůj skicák a sadu pastelek. Skicák si položila na kolena, z penálu vytáhla zelenou pastelku a začala kreslit trávu okolo sebe. Poté dokreslila ještě nebe, jezero ležící opodál a ptáky letící nad ním.

Vypravěč:
Najednou se začne zatahovat, nad dívčinu sedící pod stromem se nahrnuly černočerné mraky a chvíli se nic nedělo. Po několika vteřinách nekonečného čekání se rozpršelo, an dívčin skicák začaly dopadat kapky zminimalizované větvemi stromů. Posléze se jí kresba rozmočila a zbyly z ní jen barevné šmouhy.

Vypravěče nesmíte ignorovat, to co napíše, vždy platí. Pokud tak učiníte, budete stihnuti trestem.

NPC je postava na určeném místě vytvořená Vypravěčem. Hráči musejí respektovat popis dané osoby a v žádném případě nepředělávat její charakter ani vzhled.


Dobrodružství není volná hra. Jedná se o výpravu pojednávající vždy o nějakém tématu (např.: Někdo ukradl královně korunu a cílem Dobrodružství je jí získat nazpět. Jakmile se cíl splní, hráči hrající Dobrodružství se rozejdou zpět do svých normálních životů). Každé Dobrodružství má jen určitý počet hráčů, který je napsaný v prvním příspěvku nového Dobrodružství. Po skončení Dobrodružství je uzamknuto a znepřístupněno hráčům. Každé Dobrodružství bude mít vedoucího, kterého musejí ostatní hráči poslouchat. Tento vedoucí zastává funkci Vypravěče.

Pravidla pro vedoucího Dobrodružství:

1) Nesmí zabíjet žádné hráče ani jim nějak ublížit bez toho, aby se s ním předem dohodl.
2)Vedoucí nesmí Dobrodružství moc protahovat a měl by se snažit udržet ho v délce reálných 2-3 týdnům.
3)Vedoucí musí ve všech případech zadání mise splnit.
4)Vedoucí určuje směr cesty a kam hráči půjdou, smí ovlivňovat počasí atd.
5) Může si vytvořit vlastní NPC, které použije jen na té jedné dané misi. Nesmí to být nikdo, kdo už je vymyšlený nebo někdo nadpřirozeně silný apod., například mistr kouzel. Vedoucí si ale může vymyslet padoucha, kterého posléze zabijí.

Podle úrovně se může přihlásit jen určití hráči.

NT Mise- této mise se mohou zúčastnit pouze královny a králové Ravenie. Je to životu nebezpečná mise, většinou velmi dobře oceněné.

N Mise- těchto misí se mohou zúčastnit všichni.

PV Mise- podvodní mise, pouze pro mořské panny

V Mise- vzdušné mise, kterých se zúčastňují pouze víly a waroni

Nehlašte se do Dobrodružství, pokud víte, že nebudete mít příští týden až dva čas. Snažte se psát příspěvky do Dobrodružství co nejdelší a alespoň jednou za dva dny.

Psaní herních příspěvků

6. září 2014 v 19:10


Příspěvky se vždy přidávají tlačítkem ODPOVĚDĚT.

[Pohled postavy]
Píše se vždy ve 3. osobě (např.: Uslyšel/a vřískot)

[Přímá řeč]
Přímá řeč z očí do očí se píše tučně a v uvozovkách (např.: "Ahoj, jak se máš?")

[Myšlenky]
Myšlenky se píší jen a pouze kurzívou (např.: Možná, že měl pravdu). Samozřejmě nikdo z nás není všemocný, takže pamatujte, že neslyšíte myšlenky jiných postav.

[Cizí jazyky]
Pokud chcete mluvit:
Dreuinem: "Tak jak se máte?" (mořské panny takto píšou automaticky)
Rennivaonem: -"Tak jak se máte?"-
Lidský jazyk: "Tak jak se máte?"

[Přesuny mezi místy]
Pokud jste zrovna od někud přišli, vždy napište, odkud (<
A pokud chcete někam odejít, tak to samozřejmě také napište (>>Pokoj č. 29 v Akademii magie)

Rady na závěr

1) Před napsáním příspěvku si přečtěte příspěvky ostatních hráčů. Abyste mohli lépe vklouznout do děje.

2) Při psaní příspěvků musíte myslet na to, že ne každý může být v jednom kuse u počítače. Hrajete-li ve více lidech, buďte slušní a počkejte, až zareagují ti, kteří zrovna nejsou online. Pro hráče není nic nepříjemnějšího, než že večer odepíše a ráno, když se probudí, zjistí, že spoluhráči během pár hodin co spal stihli popsat další 3 strany, udělat spoustu věcí a pro jistotu se rovnou se i rozejít každý po svých.

3) Dbejte na to, jaká je roční doba a čas.
Pondělí- úterý je ráno.
Středa je dopoledne.
Čtvrtek- pátek je odpoledne.
Sobota je večer.
Neděle je noc.
Roční období jsou stejná jako v reálu.

4) Pokud nestihnete v neděli dohrát svůj den- pokud v neděli neskončíte tím, že jdete spát- nadepište nad další příspěvek slovo "Dohrávka" a jednoduše dohrajte svůj den.

Mořské panny

4. září 2014 v 17:47

Mořské panny jsou jediné bytosti v Ravenii, co žijí pod vodou. Už od nepaměti se ve vodě pohybují pomocí ploutví, které jsou stejně jako křídla u víl nebo waronů naprosto vyjímečná. Mají různé tvary, barvy i velikosti.
Mořské panny také dokáží na souši proměnit své ploutve na nohy, v této podobě (tedy na souši a bez ploutví) ztrácejí své magické schopnosti. Stejně jako víly, waroni a lidé mají panny svou vlastní královnu- Rhoneu- která žije v hlavním podvodním městě nazvaném Clesiat.

Požadavky pro přijetí karty se mořskou panou jsou vyšší než u ostatních ras.

Víly a waroni

4. září 2014 v 17:02

Víly jsou bytosti nejlépe popsatelné jako ženy s křídly. Člověku jsou v mnohém podobné, vzhled je stejný jako lidský, až na křídla, která jsou u každé víly naprosto unikátní, úroveň magie je též stejná. Královnou víl a waronů je Ariana, která je na trůnu už sedmnáct let a sídlí v Secese.

Waron je muž s křídly. Stejně jako víly jsou v podstatě úplnou napodobeninou lidí, až na jejich vyvinutější smysly a samozřejmě křídla, která lidé postrádají. Je pravda, že se waroni nechovají k mořským pannám tak přívětivě, jako víly. Prostě a jednoduše se jim nelíbí představa, že někdo žije pod vodou.

Lidé

4. září 2014 v 16:52

Lidé jsou v tomto světě najčastějším druhem, což ale neznamená, že jsou tím nejpodřadnější. Jejich král je moudrý, leč mladý Christian. Světlovlasý mladík s tmavýma očima a snědou pletí. Sídlí v Bantaru, kde je také nejvyšší populace lidí.
Lidé mají velmi dobré vztahy s ostatními rasami a často spolu, i kvůli tomu, že spolu žijí bok po boku, v hojném obchodují.
Magie se ve člověku náchází ve stejném množství jako u víl. V dávných dějinách se dokonce našli i jedinci, kteří víly svou mocí překonali. V hlavním městě, Secese, se nachází akademie magie, kam všichni mladí chodí trénovat své magické schopnosti.

Požadavky pro přijetí karty se člověkem, jsou nižší, než u ostatních ras.