Pravidla

9. června 2014 v 13:31 |  Pravidla

[1] Je zakázáno mít víc jak jeden herní účet (kartu): Jestli ale opravdu trváte na dvou, doporučujeme to oznámit adnimům. Pukud tak neuděláte budou všechny Vaše karty smazány.

[2] Vulgarismy a různé narážky na ostatní hráče: Jsou velmi přísně zakázané, pokud Vás některý s hráčů jakkoliv obtěžuje, hlaste to adminům.

[3] Po přijetí si prosím do svého podpisu vložte Vaše jméno a odkaz na Vaši kartu. A také si nezapomeňte nastavit avatar: Na avataru musí být Váš herní charakter.

[4] Existující místa nemažte, ani nepřidávejte nová: O váš dům, případně cokoliv jiného, co admini uznají za vhodné, si stačí napsat. Veškeré požadavky pište "Vypravěči".

[5] Dodržujte pravidlo "křišťálové stěny" : To znamená, že vy nemůžete vědět jak se jmenuje jiný hráč dokud se Vám nepředstaví, nebo dokud se jeho jméno jakkoliv nedozvíte. Taktéž nemůžete vědět, co se děje na jiných místech světa, i když ve skutečnosti to víte, například vy víte, že byla vybrána nová obdobní králova, ale Vaše postava to neví.

[6] Než začnete psát přečtěte si poslední příspěvky v daném fóru: Může se stát, že například vejdete do hostince, vklidu se posadíte ke stolu a objednáte si pivo, ale přitom se tam právě odehrává rvačka.

[7] Před napsáním příspěvku se podívejte do karty Vašeho spoluhráče, aby nedošlo ke zbytečným zmatkům.

[8] Vaše postava je taktéž smrtelníkem, což znamená, že musí jíst, pít, socializovat se, atd. : Prosíme, nepopisujete do podrobností věci typu vykonávání potřeby na WC a erotické pasáže.

[9] Přísně se dohlíží na tzv. "godmodding", tedy ovlivňování cizích postav tak, že jejich reakci napíšete za ně ("Klára do Honzy strčí, ten spadne a zlomí si nohu").: Stejně tak ze své postavy nedělejte boha, který v potyčce nebo rvačce odolá každému chvatu. Pokud se nemůžete shodnout na tom, kdo nějakou potyčku vyhrál, přizvěte si admina, který spravedlivě rozhodne.

[10] Jediné postavy, se kterými můžete svobodně nakládat, jsou NPC (nehráčské postavy): Např. prodavači nebo obsluha. Nezapomínejte ovšem, že takové postavy slouží spíše jako berlička a chovají se vždy neutrálně, alespoň pokud za ně nehraje přímo vedení. Je naprosto v pořádku napsat, že vám hostinská přinesla objednávku; dodat, že ji následně vaší postavě hodila na hlavu a začala se s ní hádat už ale přijatelné není.

[11] Na našem RPG je omezená věková hranice, proto prosíme všechny hráče mladší jedenácti let, aby ještě s registrací počkali.

[12] Bez Vašeho svolení Vás nikdo nesmí zabít: V souboji nesmíte být zabiti, ani nemůžete nikoho zabíjet, ani NPC.

[13] Vždy poslouchejte "Vypravěče": Bude zasahovat do hry, tak to respektujte.

Po zapojení do hry je obvyklé posílat příspěvek alespoň jednou za 2-3 dny. Víte-li, že nebudete delší dobu moct hrát, postavu do hry nezapojujte; ušetříte tím svým spoluhráčům čekání.

Pokud plánujete být delší dobu neaktivní, nebo víte, že už nechcete hrát, napište prosím v sekci "Omluvenky" příspěvek a informujte ostatní hráče o vaší nepřítomnosti či odchodu. Nechceme po vás, abyste nám říkali o každém vašem víkendu, je to ale ryze informativní záležitost a slušnost hlavně v případě, že se s vámi právě někde ve hře počítá. Alternativou je udělat si poznámku do svého podpisu.

Po 3 měsících, kdy se na fóru vůbec nepohybujete (a ani nezanecháte vzkaz v nepřítomnosti nebo podpisu), je vaše karta postavy přesunuta do "Nepřítomní hráči", odkud - pokud si ji nevyzvednete - je po dvou měsících kompletně smazána.