Červen 2014

Schopnosti

29. června 2014 v 17:56

Každý v Ravenii má magii, to jakou závisí na tom, jaké období si zvolíte. Jaro, léto, podzim nebo zima.
Období, které si zvolíte při registaci, se již nedá změnit.
Poté máte všechny tři schopnosti z Vašeho období. Jediná možnost jak se své schopnosti naučit používat a jak je stále zdokonalovat, je akademie magie, kam se může přihlásit kdokoliv. Bez této akademie, jsou Vaše schopnosti jen nepatrné.


Zima:

1. Schopnost vytvořit led.
Každý předmět,kterého se dotknete zmrzne a také můžete udělat led z vody.


2. Schpnost zpomalit čas.
Na krátkou dobu zpomalí vše,kromě vás.

3. Schopnost neviditelnosti
Na určitou dobu zneviditelní tělo.



Jaro:

1. Schopnost růstu rostlin
Zrychlí růst rostliny.

2. Schopnost změny počasí
Změní počasí.

3. Teleportace
Schopnost teleportovat své tělo.




Léto:

1. Schopnost přivést vodu do bodu varu
Při doteku se začnou tekutiny vařit.

2. Schopnost porozumění zvířecí řeči
Rozumí řeči zvířat.

3. Schopnost změny velikosti těla
Umí zvětšit nebo zmenšit své tělo.



Podzim:

1. Schopnost léčitelství
Uzdraví lehčí,později i těžší zranění.

2. Telekineze
Možnost pohybovat věcmi.

3. Telepatie
Může číst cizí myšlenky




Pravidla

9. června 2014 v 13:31 Pravidla

[1] Je zakázáno mít víc jak jeden herní účet (kartu): Jestli ale opravdu trváte na dvou, doporučujeme to oznámit adnimům. Pukud tak neuděláte budou všechny Vaše karty smazány.

[2] Vulgarismy a různé narážky na ostatní hráče: Jsou velmi přísně zakázané, pokud Vás některý s hráčů jakkoliv obtěžuje, hlaste to adminům.

[3] Po přijetí si prosím do svého podpisu vložte Vaše jméno a odkaz na Vaši kartu. A také si nezapomeňte nastavit avatar: Na avataru musí být Váš herní charakter.



[4] Existující místa nemažte, ani nepřidávejte nová: O váš dům, případně cokoliv jiného, co admini uznají za vhodné, si stačí napsat. Veškeré požadavky pište "Vypravěči".

[5] Dodržujte pravidlo "křišťálové stěny" : To znamená, že vy nemůžete vědět jak se jmenuje jiný hráč dokud se Vám nepředstaví, nebo dokud se jeho jméno jakkoliv nedozvíte. Taktéž nemůžete vědět, co se děje na jiných místech světa, i když ve skutečnosti to víte, například vy víte, že byla vybrána nová obdobní králova, ale Vaše postava to neví.

[6] Než začnete psát přečtěte si poslední příspěvky v daném fóru: Může se stát, že například vejdete do hostince, vklidu se posadíte ke stolu a objednáte si pivo, ale přitom se tam právě odehrává rvačka.

[7] Před napsáním příspěvku se podívejte do karty Vašeho spoluhráče, aby nedošlo ke zbytečným zmatkům.

[8] Vaše postava je taktéž smrtelníkem, což znamená, že musí jíst, pít, socializovat se, atd. : Prosíme, nepopisujete do podrobností věci typu vykonávání potřeby na WC a erotické pasáže.

[9] Přísně se dohlíží na tzv. "godmodding", tedy ovlivňování cizích postav tak, že jejich reakci napíšete za ně ("Klára do Honzy strčí, ten spadne a zlomí si nohu").: Stejně tak ze své postavy nedělejte boha, který v potyčce nebo rvačce odolá každému chvatu. Pokud se nemůžete shodnout na tom, kdo nějakou potyčku vyhrál, přizvěte si admina, který spravedlivě rozhodne.

[10] Jediné postavy, se kterými můžete svobodně nakládat, jsou NPC (nehráčské postavy): Např. prodavači nebo obsluha. Nezapomínejte ovšem, že takové postavy slouží spíše jako berlička a chovají se vždy neutrálně, alespoň pokud za ně nehraje přímo vedení. Je naprosto v pořádku napsat, že vám hostinská přinesla objednávku; dodat, že ji následně vaší postavě hodila na hlavu a začala se s ní hádat už ale přijatelné není.

[11] Na našem RPG je omezená věková hranice, proto prosíme všechny hráče mladší jedenácti let, aby ještě s registrací počkali.

[12] Bez Vašeho svolení Vás nikdo nesmí zabít: V souboji nesmíte být zabiti, ani nemůžete nikoho zabíjet, ani NPC.

[13] Vždy poslouchejte "Vypravěče": Bude zasahovat do hry, tak to respektujte.




Po zapojení do hry je obvyklé posílat příspěvek alespoň jednou za 2-3 dny. Víte-li, že nebudete delší dobu moct hrát, postavu do hry nezapojujte; ušetříte tím svým spoluhráčům čekání.

Pokud plánujete být delší dobu neaktivní, nebo víte, že už nechcete hrát, napište prosím v sekci "Omluvenky" příspěvek a informujte ostatní hráče o vaší nepřítomnosti či odchodu. Nechceme po vás, abyste nám říkali o každém vašem víkendu, je to ale ryze informativní záležitost a slušnost hlavně v případě, že se s vámi právě někde ve hře počítá. Alternativou je udělat si poznámku do svého podpisu.


Po 3 měsících, kdy se na fóru vůbec nepohybujete (a ani nezanecháte vzkaz v nepřítomnosti nebo podpisu), je vaše karta postavy přesunuta do "Nepřítomní hráči", odkud - pokud si ji nevyzvednete - je po dvou měsících kompletně smazána.